GMINA ZGIERZ
Gminaofertyurzadbipprzetargi
Ogłoszenie o zamówieniu na "Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja sieci wodociągowej poprzez wymianę rur azbestocementowych na PCV w m. Józefów i Leonardów""

 Zamawiający: Wójt Gminy Zgierz 
                         ul. Łęczycka 4
                            95-100 Zgierz

                                                       Przedmiot zamówienia:

Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn: „Modernizacja sieci wodociągowej poprzez wymianę rur azbestocementowych na PCV w miejscowości Józefów i Leonardów.”

Termin realizacji zamówienia : do 30.11.2009r.

Istotne warunki zamówienia można nabyć w siedzibie Zamawiającego – pok. nr 29.

Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Oferty należy składać w Urzędzie Gminy Zgierz, ul. Łęczycka 4 – Biuro Obsługi Klienta – Stanowisko nr 3.

Termin składania ofert upływa dnia 1 kwietnia 2009r.o godz.1030

Otwarcie ofert nastąpi dnia 1 kwietnia 2009r. o godz. 1100 w Urzędzie Gminy Zgierz ul. Łęczycka 4 pok. nr 18.

Wybór najkorzystniejszej oferty będzie dokonywany w oparciu o następujące kryteria:

- cena -100 %

Zamawiający może unieważnić przetarg bez podania przyczyny.

Postępowanie nie jest prowadzone w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych.

Przetargi Menu: