GMINA ZGIERZ
Gminaofertyurzadbipprzetargi
Zachęcenie do podzielenia się opiniami na temat funkcjonowania Urzędu Gminy Zgierz

W miesiącu grudniu br. zakończony zostanie projekt np. „Doskonalenie kompetencji kadr samorządowych Dorzecza Bzury i Neru”, który realizowany jest w ramach działania 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Przypominamy, że założeniem projektu jest udoskonalenie jakości usług świadczonych przez jednostki samorządu terytorialnego biorące udział w projekcie, w tym oczywiście przez Urząd Gminy Zgierz.
Projekt dodatkowo zakłada przeprowadzenie badania efektywności wdrażanych usprawnień i szkoleń.

We wstępnej fazie realizacji projektu, przeprowadzone zostało badanie w zakresie pomiaru poziomu satysfakcji klientów Urzędu z różnych aspektów wykonywanych usług. Jego wyniki opublikowano w miesięczniku „Na Ziemi Zgierskiej” oraz na stronie internetowej gminy.

W październiku br. rozpoczęło się drugie badanie, którego celem jest sprawdzenie, w jaki sposób i w jakim stopniu działania podjęte po pierwszym badaniu przyczyniły się do wyeliminowania problemów i poprawy pracy Urzędu. Badanie trwać będzie ok. 1 - 1,5 miesiąca.

Formularze ankiet dostępne są w Urzędzie Gminy Zgierz – w Biurze Obsługi Klienta.

Wypełnione ankiety można wrzucać do urn wystawionych w Urzędzie. Zapewniona jest całkowita poufność i anonimowość badania.

Zachęcamy do podzielenia się opiniami na temat funkcjonowania Urzędu.

Urząd Menu: