GMINA ZGIERZ
Gminaofertyurzadbipprzetargi
Ogłoszenie o zamówieniu na "Wykonanie ewidencji dróg na terenie Gminy Zgierz wraz z wprowadzeniem danych do systemu SIBView5"

Zamawiający: Wójt Gminy Zgierz 
                         ul
. Łęczycka 4
                         95-100 Zgierz

                                                  Przedmiot zamówienia:

Wykonanie ewidencji dróg na terenie Gminy Zgierz wraz z wprowadzeniem dany6ch do systemu SIBView5.”

Termin realizacji zamówienia : do 31.07.2009r.

Istotne warunki zamówienia można nabyć w siedzibie Zamawiającego – pok. nr 29.

Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Oferty należy składać w Urzędzie Gminy Zgierz, ul. Łęczycka 4 – Biuro Obsługi Klienta – Stanowisko nr 3.

Termin składania ofert upływa dnia 1 kwietnia 2009r. o godz.930

Otwarcie ofert nastąpi dnia 1 kwietnia 2009r. o godz. 1000 w Urzędzie Gminy Zgierz ul. Łęczycka 4 pok. nr 18.

Wybór najkorzystniejszej oferty będzie dokonywany w oparciu o następujące kryteria:

- cena -100 %

Zamawiający może unieważnić przetarg bez podania przyczyny.

Postępowanie nie jest prowadzone w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych.

Przetargi Menu: