GMINA ZGIERZ
Gminaofertyurzadbipprzetargi
Zapytanie ofertowe 1/2015 w sprawie realizacji projektu "Budowa i wdrożenie Systemu Informacji Przestrzennej Gminy Zgierz"

 

Zgierz dnia 09 marca 2015 r.

Zamawiający:
GMINA ZGIERZ
95-100 Zgierz ul. Łęczycka 4

 


 

ZAPYTANIE OFERTOWE 1/2015

  1. Gmina Zgierz w związku z rozpoczęciem realizacji projektu pn. „Budowa i wdrożenie Systemu Informacji Przestrzennej Gminy Zgierz ”, kieruje zapytanie ofertowe dotyczące niżej wymienionego zadania, którego szacunkowa wartość zamówienia nie
    przekracza 30.000 Euro.


Powyższy projekt jest dofinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 zgodnie z umową nr UDA-RPLD.04.02.00-00-043/13-00.


 

  1. Zamówienie obejmuje dostawę 4 sztuk zestawów komputerowych oraz 1 sztuki urządzenia peryferyjnego - drukarki zgodnie z poniższą specyfikacją:

    2.1
    Zestawy komputerowe – 4 sztuki

    Minimalna specyfikacja zamawianego sprzętu przedstawia się następująco:

  • procesor: minimum Intel Core i5 – 3470, 3,2 Ghz lub rozwiązanie równoważne;

  • płyta główna min.Asus P8B75-V lub rozwiązanie równoważne;

  • dysk twardy o pojemności min. 1 TB;

  • napęd min. DVD-RW SATA;

  • pamięć RAM min. 16GB DDR-3;

  • system operacyjny min. Windows 7 64 bit w wersji Professional lub Ultimate lub rozwiązanie równoważne;

  • zabezpieczone hologramem nośniki do ponownego zainstalowania systemu operacyjnego w wersji OEM ( 64 bit )

  • karta graficzna min.Intel HD 2500 Graphics lub rozwiązanie równoważne;

  • monitor, przekątna 21,5” LED;

  • mysz + klawiatura

 

2.2 Urządzenie peryferyjne – drukarka - 1 sztuka

Ponadto, do jednego z komputerów niezbędna jest drukarka do wykonywania wyrysu
i wypisu z planów miejscowych o następujących minimalnych parametrach:

  • drukarka atramentowa

  • drukowanie w kolorze;

  • obsługiwane formaty: A3+,A4,A5,A6, B5;

  • szybkość druku: min. 33 stron/minutę (w czerni); 32 stron/minutę (w kolorze);

  • zainstalowana pamięć min: 32 MB;

  • Karta sieciowa Ethernet;

  • Obsługiwane sterowniki dla systemów MS Windows 7 Pro 32/64 bit, Windows 8, Windows 8.1


  1. Zakupiony sprzęt należy dostarczyć własnym transportem do Urzędu Gminy Zgierz, Zgierz ul. Łęczycka 4 ( koszt transportu wliczony w cenę zakupu sprzętu ).

  2. Termin realizacji zamówienia: do 17.04.2015 r.

  3. Na dostarczone zestawy komputerowe i drukarkę Wykonawca zamówienia udziela gwarancji na okres minimum 2 lat.

  4. Kryteria wyboru oferty:
    Najniższa łączna cena brutto za realizacje zamówienia, spełniającego wszystkie wymagania Zamawiającego zawarte w niniejszym Zapytaniu ofertowym.

  5. Sposób przygotowania ofert, miejsce i termin ich składania:
    a) Oferty powinny zostać złożone w formie pisemnej według wzoru oferty będącego załącznikiem do niniejszego zapytania w terminie do
    16 marca 2015 r. do godz.16:00

    b) Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Zgierz, 95-100 Zgierz, ul. Łęczycka 4, w kancelarii urzędu – budynek A , Biuro Obsługi Klienta, stanowisko nr 3 lub przesłać elektronicznie w formie podpisanego, zeskanowanego dokumentu na adres:fundusze@gmina.zgierz.pl

  6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji zapytania ofertowego, unieważnienia postępowania oraz nie dokonania wyboru żadnej oferty, jak również do przesunięcia terminu na składanie ofert bez podania przyczyny. Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, ani uprawnienia wobec Zamawiającego.

  7. Osoby do kontaktu:
    a) Jacek Felczak tel. 42/716 25 15 w 233
    ug-informatyk@gmina.zgierz.pl
    ( sprawy techniczne dotyczące zamawianych urządzeń )
    b) Jadwiga Afiniec tel. 42/716 25 15 w 242
    fundusze@gmina.zgierz.pl

     


 


Załączniki:
1) Formularz oferty

 

 

FORMULARZ OFERTY

 

 

 

(pieczęć Wykonawcy)


 

GMINA ZGIERZ
95-100 Zgierz ul. Łęczycka 4

 

OFERTA

złożona w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe nr 1/2015
dotyczące projektu pn. „Budowa i wdrożenie Systemu Informacji Przestrzennej Gminy Zgierz dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013


 

  1. Przedmiot zamówienia:

Dostawa 4 sztuk zestawów komputerowych oraz 1 sztuki urządzenia peryferyjnego
- drukarki zgodnych ze specyfikacją przedstawioną w zapytaniu ofertowym
nr 1/2015


 

  1. Pełna nazwa Wykonawcy:

……………………………………………………………………………………………….
………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………..

  1. Adres lub siedziba Wykonawcy, numer telefonu oraz numer NIP

……………………………………………………………………………………………….
………………………………………………………………………………………………

  1. Cena za dostawę 4 sztuk zestawów komputerowych oraz 1 sztuki urządzenia peryferyjnego wynosi:

a) 4-komputery: netto:…………………… podatek VAT….%, ………. brutto:……………………..
b) 1-drukarka: netto:…………………… podatek VAT….%, ………. brutto:……………………..

Razem: netto:…………………… podatek VAT….%, ………. brutto:…………………….., słownie:……………………………………………………………………………………...

  1. Oświadczam, że oferowane zestawy komputerowe i drukarka spełniają wymagania określone w zapytaniu ofertowym nr 1/2015.

  2. Specyfikacja techniczna dostarczonych zestawów komputerowych i drukarki oraz gwarancja na dostarczony sprzęt stanowią załącznik do oferty.

  3. Na dostarczone zestawy komputerowe i drukarkę Wykonawca zamówienia udziela gwarancji na okres minimum 2 lat.

  4. Zakupiony sprzęt dostarczymy własnym transportem do Urzędu Gminy Zgierz, Zgierz
    ul. Łęczycka 4 ( koszt transportu wliczony w cenę zakupu sprzętu ).

  5. Wykonamy zamówienie w następującym terminie do 15.04.2015 r.

  6. Ustalamy termin zapłaty za przedłożoną fakturę na 30 dni od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego potwierdzającego dostarczenie przedmiotu zamówienia do siedziby Urzędu Gminy Zgierz, 95-100 Zgierz ul. Łęczycka 4 .

  7. Pozostajemy związani niniejszą ofertą przez okres 10 dni od daty jej złożenia.

  8. Zobowiązujemy się – w przypadku wybory naszej oferty – do zawarcia umowy na warunkach określonych w niniejszej ofercie.

  9. Wybieramy sposób porozumiewania się z Zamawiającym:
    * faxem (nr faxu: ....................................................................) lub

* drogą elektroniczną (adres........................................................................)

* niepotrzebne skreślić

 

…………………………. ………………………………………..
Miejscowość i data Podpis i pieczęć osoby uprawnionej

do reprezentowania Wykonawcy

 

 

AKTUALIZACJA: 19.03.2015 Informacja o wyborze oferty

Przetargi Menu: