Zgierz dnia 09 marca 2015 r.
Zamawiający:
GMINA ZGIERZ
95-100 Zgierz ul. Łęczycka 4
ZAPYTANIE OFERTOWE 1/2015
-
Gmina Zgierz w związku z rozpoczęciem realizacji projektu pn. „Budowa i wdrożenie Systemu Informacji Przestrzennej Gminy Zgierz ”, kieruje zapytanie ofertowe dotyczące niżej wymienionego zadania, którego szacunkowa wartość zamówienia nie
przekracza 30.000 Euro.
Powyższy projekt jest dofinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 zgodnie z umową nr UDA-RPLD.04.02.00-00-043/13-00.
-
Zamówienie obejmuje dostawę 4 sztuk zestawów komputerowych oraz 1 sztuki urządzenia peryferyjnego - drukarki zgodnie z poniższą specyfikacją:
2.1 Zestawy komputerowe – 4 sztuki
Minimalna specyfikacja zamawianego sprzętu przedstawia się następująco:
-
procesor: minimum Intel Core i5 – 3470, 3,2 Ghz lub rozwiązanie równoważne;
-
płyta główna min.Asus P8B75-V lub rozwiązanie równoważne;
-
dysk twardy o pojemności min. 1 TB;
-
napęd min. DVD-RW SATA;
-
pamięć RAM min. 16GB DDR-3;
-
system operacyjny min. Windows 7 64 bit w wersji Professional lub Ultimate lub rozwiązanie równoważne;
-
zabezpieczone hologramem nośniki do ponownego zainstalowania systemu operacyjnego w wersji OEM ( 64 bit )
-
karta graficzna min.Intel HD 2500 Graphics lub rozwiązanie równoważne;
-
monitor, przekątna 21,5” LED;
-
mysz + klawiatura
2.2 Urządzenie peryferyjne – drukarka - 1 sztuka
Ponadto, do jednego z komputerów niezbędna jest drukarka do wykonywania wyrysu
i wypisu z planów miejscowych o następujących minimalnych parametrach:
-
drukarka atramentowa
-
drukowanie w kolorze;
-
obsługiwane formaty: A3+,A4,A5,A6, B5;
-
szybkość druku: min. 33 stron/minutę (w czerni); 32 stron/minutę (w kolorze);
-
zainstalowana pamięć min: 32 MB;
-
Karta sieciowa Ethernet;
-
Obsługiwane sterowniki dla systemów MS Windows 7 Pro 32/64 bit, Windows 8, Windows 8.1
-
Zakupiony sprzęt należy dostarczyć własnym transportem do Urzędu Gminy Zgierz, Zgierz ul. Łęczycka 4 ( koszt transportu wliczony w cenę zakupu sprzętu ).
-
Termin realizacji zamówienia: do 17.04.2015 r.
-
Na dostarczone zestawy komputerowe i drukarkę Wykonawca zamówienia udziela gwarancji na okres minimum 2 lat.
-
Kryteria wyboru oferty:
Najniższa łączna cena brutto za realizacje zamówienia, spełniającego wszystkie wymagania Zamawiającego zawarte w niniejszym Zapytaniu ofertowym.
-
Sposób przygotowania ofert, miejsce i termin ich składania:
a) Oferty powinny zostać złożone w formie pisemnej według wzoru oferty będącego załącznikiem do niniejszego zapytania w terminie do 16 marca 2015 r. do godz.16:00
b) Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Zgierz, 95-100 Zgierz, ul. Łęczycka 4, w kancelarii urzędu – budynek A , Biuro Obsługi Klienta, stanowisko nr 3 lub przesłać elektronicznie w formie podpisanego, zeskanowanego dokumentu na adres:fundusze@gmina.zgierz.pl
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji zapytania ofertowego, unieważnienia postępowania oraz nie dokonania wyboru żadnej oferty, jak również do przesunięcia terminu na składanie ofert bez podania przyczyny. Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, ani uprawnienia wobec Zamawiającego.
-
Osoby do kontaktu:
a) Jacek Felczak tel. 42/716 25 15 w 233 ug-informatyk@gmina.zgierz.pl
( sprawy techniczne dotyczące zamawianych urządzeń )
b) Jadwiga Afiniec tel. 42/716 25 15 w 242 fundusze@gmina.zgierz.pl
Załączniki:
1) Formularz oferty
FORMULARZ OFERTY
(pieczęć Wykonawcy)
GMINA ZGIERZ
95-100 Zgierz ul. Łęczycka 4
OFERTA
złożona w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe nr 1/2015
dotyczące projektu pn. „Budowa i wdrożenie Systemu Informacji Przestrzennej Gminy Zgierz dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013
-
Przedmiot zamówienia:
Dostawa 4 sztuk zestawów komputerowych oraz 1 sztuki urządzenia peryferyjnego
- drukarki zgodnych ze specyfikacją przedstawioną w zapytaniu ofertowym
nr 1/2015
-
Pełna nazwa Wykonawcy:
……………………………………………………………………………………………….
………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………..
-
Adres lub siedziba Wykonawcy, numer telefonu oraz numer NIP
……………………………………………………………………………………………….
………………………………………………………………………………………………
-
Cena za dostawę 4 sztuk zestawów komputerowych oraz 1 sztuki urządzenia peryferyjnego wynosi:
a) 4-komputery: netto:…………………… podatek VAT….%, ………. brutto:……………………..
b) 1-drukarka: netto:…………………… podatek VAT….%, ………. brutto:……………………..
Razem: netto:…………………… podatek VAT….%, ………. brutto:…………………….., słownie:……………………………………………………………………………………...
-
Oświadczam, że oferowane zestawy komputerowe i drukarka spełniają wymagania określone w zapytaniu ofertowym nr 1/2015.
-
Specyfikacja techniczna dostarczonych zestawów komputerowych i drukarki oraz gwarancja na dostarczony sprzęt stanowią załącznik do oferty.
-
Na dostarczone zestawy komputerowe i drukarkę Wykonawca zamówienia udziela gwarancji na okres minimum 2 lat.
-
Zakupiony sprzęt dostarczymy własnym transportem do Urzędu Gminy Zgierz, Zgierz
ul. Łęczycka 4 ( koszt transportu wliczony w cenę zakupu sprzętu ).
-
Wykonamy zamówienie w następującym terminie do 15.04.2015 r.
-
Ustalamy termin zapłaty za przedłożoną fakturę na 30 dni od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego potwierdzającego dostarczenie przedmiotu zamówienia do siedziby Urzędu Gminy Zgierz, 95-100 Zgierz ul. Łęczycka 4 .
-
Pozostajemy związani niniejszą ofertą przez okres 10 dni od daty jej złożenia.
-
Zobowiązujemy się – w przypadku wybory naszej oferty – do zawarcia umowy na warunkach określonych w niniejszej ofercie.
-
Wybieramy sposób porozumiewania się z Zamawiającym:
* faxem (nr faxu: ....................................................................) lub
* drogą elektroniczną (adres........................................................................)
* niepotrzebne skreślić
…………………………. ………………………………………..
Miejscowość i data Podpis i pieczęć osoby uprawnionej
do reprezentowania Wykonawcy
AKTUALIZACJA: 19.03.2015 Informacja o wyborze oferty