GMINA ZGIERZ
Gminaofertyurzadbipprzetargi
OGŁOSZENIE przetargu na "Remont dachu na starej części szkoły w Giecznie"

OGŁOSZENIE

o przetargu pisemnym

o wartości zamówienia nie przekraczającej 30 000 Euro.

 

Zamawiający: Gminy Zgierz

ul. Łęczycka 4

95-100 Zgierz

 

Przedmiot zamówienia:

Remont dachu na starej części szkoły w Giecznie

 

Termin realizacji zamówienia: do 31.10.2014 r.

Istotne warunki zamówienia można nabyć w siedzibie Zamawiającego – pok. Nr 24

tel. (42) 716-25-15 wew. 224, lub drogą elektroniczną: infrastruktura@gmina.zgierz.pl

Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Oferty należy składać w Urzędzie Gminy Zgierz, ul. Łęczycka 4 – Biuro Obsługi Klienta – Stanowisko Nr 2.

Termin składania ofert upływa dnia 4 sierpnia 2014r. o godz.830

Otwarcie ofert nastąpi dnia 4 sierpnia 2014r. o godz. 900 w Urzędzie Gminy Zgierz ul. Łęczycka 4 pok. Nr 18.

Wybór najkorzystniejszej oferty będzie dokonywany w oparciu kryteria: cena -100 %

Zamawiający może unieważnić przetarg bez podania przyczyny.

Postępowanie nie jest prowadzone w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych.

Przetargi Menu: