OGŁOSZENIE przetargu na "Remont dachu na starej części szkoły w Giecznie"
OGŁOSZENIE o przetargu pisemnymo wartości zamówienia nie przekraczającej 30 000 Euro.
Zamawiający: Gminy Zgierz ul. Łęczycka 4 95-100 Zgierz
Przedmiot zamówienia: Remont dachu na starej części szkoły w Giecznie
Termin realizacji zamówienia: do 31.10.2014 r. Istotne warunki zamówienia można nabyć w siedzibie Zamawiającego – pok. Nr 24 tel. (42) 716-25-15 wew. 224, lub drogą elektroniczną: infrastruktura@gmina.zgierz.pl Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. Oferty należy składać w Urzędzie Gminy Zgierz, ul. Łęczycka 4 – Biuro Obsługi Klienta – Stanowisko Nr 2. Termin składania ofert upływa dnia 4 sierpnia 2014r. o godz.830 Otwarcie ofert nastąpi dnia 4 sierpnia 2014r. o godz. 900 w Urzędzie Gminy Zgierz ul. Łęczycka 4 pok. Nr 18. Wybór najkorzystniejszej oferty będzie dokonywany w oparciu kryteria: cena -100 % Zamawiający może unieważnić przetarg bez podania przyczyny. Postępowanie nie jest prowadzone w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych. |
|
Home | Telefony | Infoserwis | Galerie | Mapa strony | Kontakt | |
1999 - 2010 Gmina Zgierz - Wszelkie prawa zastrzeżone Powered by ECMS |